Гъэмафэр сикIас, бжыхьэр сыгу рехьы.

Я люблю лето, мне нравится осень.

Упражнение 1. Едж, угу къэгъэкIыжь.

 

 

Упражнение 2. Точкэмэ ачIыпIэ «сыдэущтэу?» зыфиIорэ упчIэр зыфэбгъэуцущт гущыIэхэр хэгъэуцожьхэзэ, тетхыкI. Спиши, вместо точек вставляя слова, отвечающие на вопрос «как?».

 

 

Упражнение 3. Мы упчIэ купитIумэ ащыщэу тара фэгъэхыгъэр: а) уиныбджэгъу; б) уикIэлэегъаджэ? Какие вопросы адресованы другу, а какие учителю? Задай соответствующие вопросы учителю и другу.

 

 

Упражнение 4. Скобкэмэ адэт гущыIэхэр хэгъэуцожьхэзэ, къэIотэн зэхэгъэуцу. Вставляя вместо точек слова, приведённые в скобках, составь рассказ.

 

 

Упражнение 5. Диалогым едэIу, къыкIэIотыкIыжь. РольхэмкIэ шъукъедж.

Номер упражнения.

Задание 1.

Задание 2.

 

 

Упражнение 6. IофшIэнэу 5-м къыхэгъэщыгъэ гущыIэхэр къыхэтхыкIых. Диалогым IупкIэу уеджэу зыгъас. Из упражнения 5 выпиши выделенные слова. Подготовься к выразительному чтению диалога.