Степень зэфэшъхьафхэм ягъэфедэнкIэ IофшIэнхэр.
Упражнения в употреблении разных степеней сравнения.
Упражнение 1. Пшъэшъэжъыемэ ашIэрэм еплъ. (Посмотри, чем занимаются девочки.) Данэ ирассказ едэIу, къыкIэIотыкIыжъ.
Номер упражнения.
Задание 1.
Задание 2.
Упражнение 2. Данэ ирассказ ор-орэу едж, етIанэ IупкIэу къедж.
Упражнение 3. *Пшъэшъэжъыемэ тхьацур зэрафырэ шIыкIэр къэIуат. Пшъэшъэжъыемэ ащыщэу хэта тхьацур тэрэзэу зыфырэр? Расскажи о том, как девочки раскатывают тесто. Кто из девочек правильно раскатывает тесто?
Упражнение 4. IофшIэнэу 1-м пшъэшъэжъыемэ тхьацур зэрафырэ шIыкIэр къыхэтхыкI. Из упражнения 1 выпиши предложения о том, как девочки раскатывают тесто.
Упражнение 5. Степень зэфэшъхьафхэм арыт наречиехэр ыкIи плъышъуацIэхэр хэтхэу, гущыIэухыгъэхэр зэхэгъэуцох. Составь предложения с наречиями и прилагательными разных степеней сравнения.