Степень зэфэшъхьафхэм ягъэфедэнкIэ IофшIэнхэр.

Упражнения в употреблении разных степеней сравнения.

Упражнение 1. Пшъэшъэжъыемэ ашIэрэм еплъ. (Посмотри, чем занимаются девочки.) Данэ ирассказ едэIу, къыкIэIотыкIыжъ.

Номер упражнения.

Задание 1.

Задание 2.

 

 

Упражнение 2. Данэ ирассказ ор-орэу едж, етIанэ IупкIэу къедж.

 

Упражнение 3. *Пшъэшъэжъыемэ тхьацур зэрафырэ шIыкIэр къэIуат. Пшъэшъэжъыемэ ащыщэу хэта тхьацур тэрэзэу зыфырэр? Расскажи о том, как девочки раскатывают тесто. Кто из девочек правильно раскатывает тесто?

 

Упражнение 4. IофшIэнэу 1-м пшъэшъэжъыемэ тхьацур зэрафырэ шIыкIэр къыхэтхыкI. Из упражнения 1 выпиши предложения о том, как девочки раскатывают тесто.

 

Упражнение 5. Степень зэфэшъхьафхэм арыт наречиехэр ыкIи плъышъуацIэхэр хэтхэу, гущыIэухыгъэхэр зэхэгъэуцох. Составь предложения с наречиями и прилагательными разных степеней сравнения.