Псэушъхьэхэр тичIыопс щыщых.
Животные часть нашей природы.
Упражнение 1. Къедж, угу иубыт.
Упражнение 2. Используя названия животных из упражнения 2 урока 59 и эпитеты из упражнения 1 этого урока, составь словосочетания и запиши их.
Упражнение 3. Псэушъхьэ Iэлмэ ящырхэр къэгъотых, янэрэ ищыррэ ацIэхэр къеIох. Найди детёнышей диких животных, назови мать и детёныша.
Упражнение 4. ЧIыопсым икъэухъумэнкIэ Гупчэм испециалист къыIуатэрэм едэIу. Послушай рассказ специалиста из Центра по охране природы.
Номер упражнения.
Задание 1.
Упражнение 5. *IофшIэнэу 4-м итекст ор-орэу едж, етIанэ умакъэ Iоу къедж. УпчIэмэ джэуапхэр къятыжьых.
Упражнение 6. ГущыIэжъыр зэгъашI.
Упражнение 7. Столбикмэ гущыIэ зырыз къахэхзэ, гущыIэзэгъусэхэр тхых. Объединяя слова в столбиках, запиши словосочетания.